Wednesday, November 20, 2013

Santai Pemuda Gombak di Kelong Fauzi, Lukut...

Santai Pemuda Gombak di Kelong Fauzi, Lukut... 

Terlupa pulak aku nak cerita pasal pengembaraan grup pemuda ni di Kelong Fauzi, Lukut. Dok tengok gambar-gambar lama yang ada dalam simpanan aku, terselak pulak album ni...

Menunggu nama disebut untuk hadiah cabutan bertuah...
Ni dia kelong fauzi di Lukut. Memang best...
Logo trip memancing kali ni.
Juara pancing untuk trip pertama ni dengan tangkapan ikan semilang seberat 1.2 kilo.
Naib juara. Dengan tangkapan ikan daun baru seberat 600 gram. Perambut pun suruh orang lain pasang.
Inilah hasil tangkapan pemancing-pemancing yang kononnya tegar... hehehe

Apa pun, aku tetap suka memancing di kelong ni. Walaupun hasil tangkapan tidak berapa, kelong ni tetap menjadi pilihan aku kalau aku nak pi memancing lagi.


Pada brader Fauzi, terima kasih kerana menyediakan tempat untuk aku melampiaskan otak. InsyaAllah aku dan rakan-rakan akan datang lagi.


No comments:

Post a Comment