Wednesday, February 6, 2013

Tahniah Aizat & Yuna!


Tahniah Aizat & Yuna!

Keunikan lagu Terukir Di Bintang nyanyian Aizat (penyanyi asal Yuna)  membuatkan ianya menjadi Juara di Anugerah Juara Lagu ke 27 mengetepikan 11 lagu yang lain.

Aku suka tengok style Aizat membawa lagu Terukir Di Bintang. Memang kreatif dan Aizat sendiri memiliki daya tarikan untuk membawa lagu itu menjadi juara.

Tahniah juga pada Hafiz yang terus mempertahankan Anugerah Vokal terbaik. Hafiz memang penyanyi yang baik. Kepada yang lain, mereka semua telah membuat yang terbaik.
Anugerah Juara Lagu 27 antara paling terbaik dalam sirinya. Tahniah TV3.

Pujian juga harus diberikan kepada penerbit rancangan TV3 yang bagi aku, AJL27 ini benar-benar menampakkan kelainan. Macam aku yang melihatnya daripada kaca TV, sungguh mengujakan. Memang kreatif. Terbaik jika dibandingkan dengan yang lepas-lepas.
Persembahan menarik daripada Ombak Rindu...

Antara lagu-lagu yang dipertandingkan seperti Idola (Azlan & the Typewriter), Pelangi Senja (Stacy), Anak Kampung (Jimmy Palikat & One Nation Emcee), Ombak Rindu (Hafiz & Adira), Tanpamu (Amir Jahari), Lagu (Bed Room Sentuary), Teman Pengganti (Black & RJ), Ku Akui (Hafiz), Simetri (Hazama & Amy Seach), Andai Ku Bercinta Lagi (Mojo) dan Patah Seribu (Shila Amzah).

Salam 1Malaysia.

No comments:

Post a Comment