Thursday, May 30, 2013

VIDEO PENDEK KJ MENDAPAT PERHATIAN…



VIDEO PENDEK  KJ MENDAPAT PERHATIAN…


Khairy Jamaluddin atau KJ, Ketua Pemuda UMNO Malaysia merangkap Menteri Belia dan Sukan sememangnya dianugerahkan bakat yang luar biasa.

Bukan sahaja hebat di arena politik. Malah KJ juga hebat di dalam dunia lakonan. Memang terserlah kemampuan lakonan KJ di dalam video pendek yang diberikan tajuk “Meter”.

Aku sebenarnya dengki dengan apa yang dimiliki oelh KJ ni. Dia sentiasa mendapat perhatian. Berketrampilan dan berkarisma. Di usia muda sudah berada dipuncaknya. Hebat.

Kalau nak ikutkan, usianya dengan aku taklah jauh sangat. Tapi, yang menjadikan aku dan KJ berbeza dari segi pencapaiannya. Pencapaian dari semua segi.

Adakah ini takdir? Atau usaha yang telah dilakukan. Mungkin usahanya jauh berbeza dengan usaha aku selama ini.

Apapun KJ mempunyai auranya. Aku juga ada aura aku tersendiri. Cuma yang membezakannya, dia KJ dan aku FY.

Salam 1Malaysia.

4 comments:

  1. TABIK BRO...wa caya ini minister akan pergi jauh lah.. sebagai bekas pemandu teksi.. wa tabik.sebab dari pengalam bawa teksi memang dari penumpanglah kita dapat MENGHIDU "BAU" sebenar masyarakat. Tapi tak yah lah ramai ramai bawak teksi..cukuplah BOSS, OS dan ABON..

    TABIK BOSS

    ReplyDelete
  2. Yes, memang KJ hebat berlakon dan terjemahkan lakonan itu dalam alam pentas pentadbiran dalam kerajaan!

    ReplyDelete
  3. Kita lihat sejauh mana KJ mampu membawa perubahan pentadbiran di dalam kerajaan dan UMNO... Semoga KJ terus sukses...

    ReplyDelete
  4. Zaman pemikiran kritikal dan kreatif

    ReplyDelete