Monday, October 1, 2012

Salam, salam  sejahtera kepada semua... mungkin catatan ini dapat memberikan sedikit imbasan mengenai saya yang empunya blog. Saya tidaklah pandai menulis seperti blogers2 yang lain. Cuma saya nak share serba sedikit apa yang saya tahu, apa yang saya lalui sepanjang menjadi hamba Allah SWT.

Untuk pengetahuan semua, blog ini adalah untuk saya meluahkan pendapat dan pandangan. Selain itu, mungkin blog ini juga menjadi tempat saya menyampaikan apa yang saya lalui setiap hari... mungkin ada cerita kelakar, mungkin juga ada cerita seram dan berkemungkinan mempunyai kepelbagaian cerita.

So, mulai hari ini dan seterusnya... nantikan cerita2 yang menarik, ringan dan berat, sejuk dan hot!... untuk kita suka-suka, berhibur, mencari pengalaman di luar batasan... bye...

2 comments: